جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۱۲:۵۵
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

بررسی و ارزیابی پیشرفت پروژه منطقه ویژه اقتصادی کاشان

  نشست بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان و بهزاد کاظمیان نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران _ایمیدرو و مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه در خصوص ارزیابی پیشرفت پروژه و برنامه های آتی، اقدامات […]

 

نشست بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان و بهزاد کاظمیان نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران _ایمیدرو و مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص ارزیابی پیشرفت پروژه و برنامه های آتی، اقدامات شده در زمینه آماده سازی داخل مجموعه، تامین زیر ساخت آب، برق و گاز از خارج مجموعه و همچنین راه اندازی گمرک و مجوز اصلی فعالیت که تا سال آینده انجام می گیرد بحث و تبادل نظر گردید.

محمدشریف زارعی در این جلسه یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری برای توسعه اقتصادی و اشتغال تحصیل کردگان دانشگاهی را راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی عنوان نمود.

وی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی کاشان در آینده برای ۲۰ هزار نفر شغل و توسعه پایدار ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است در یک سال اخیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان با هدف توسعه زیرساخت ها، تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاران؛ اقدامات توسعه ای را به ویژه در بخش تامین انرژی سرعت بخشیده است.

تعداد شرکت‌های متقاضی سرمایه‌گذاری و مستقر در منطقه ویژه اقتصادی کاشان با توجه به تکمیل تدریجی زیرساخت‌ها در منطقه رو به افزایش است.

 

 

مطالب مشابه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۱ به اعضای شعب اخذ رای سراسر کشور اعلام کرد که اطلاعیه های منتشره به منزله دستور کتبی بوده و رعایت آن الزامی است. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان،متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که روز جمعه انتشار یافت به شرح زیر است: به اطلاع اعضای […]

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری دوره آموزشی اولین گروه از اعضای شعب اخذ رای شهرستان در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان            

۱ اسفند ۱۴۰۲

video_2024-02-20_12-21-21
۱ اسفند ۱۴۰۲

  استاندار اصفهان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده و در مراحل اجرایی قرار دارد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه بیست و هفتم بهمن ماه، در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات در استان اصفهان […]

۱ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =