پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۶:۱۱
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

امام جمعه کاشان: ازدواج آسان در جلسات خانوادگی الگوسازی شود

  حجت الاسلام سید سعید حسینی اظهار داشت: شهدا، جان خود را برای خدا تقدیم نمودند، که این شهادت و روحیه شهادت طلبی از درجات بالایی نزد خداوند و ائمه اطهار قرار دارد که بسیار مهم است. نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در ادامه از برگزاری جلسات خانوادگی و فامیلی تقدیر […]

 

حجت الاسلام سید سعید حسینی اظهار داشت: شهدا، جان خود را برای خدا تقدیم نمودند، که این شهادت و روحیه شهادت طلبی از درجات بالایی نزد خداوند و ائمه اطهار قرار دارد که بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در ادامه از برگزاری جلسات خانوادگی و فامیلی تقدیر نمود و بیان داشت: جلسات خانوادگی باید در سراسر کشور ترویج شود و در محضر قرآن، تفسیر و احکام به پاسخگویی شبهات پرداخته و آسیب های اجتماعی با این جلسات کم گردد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان تاکید کرد: ازدواج آسان در جلسات خانوادگی و فامیلی در بین اقوام و جامعه الگوسازی شود تا شاهد ترویج این سنت حسنه باشیم.

 

مطالب مشابه

استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور در صداوسیمای مرکز اصفهان، از فرایند مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بازدید کرد.    

۱ اسفند ۱۴۰۲

خبرنگاران ارجمند باسلام به منظور تهیه گزارش های تصویری و خبری و تردد در شعب اخذ رای نسبت به تکمیل مشخصات خود حداکثر تا پایان روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق فرم زیر اقدام نمایید.     مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.

۶ اسفند ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم   ◾️علماء اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ارجمند، مسولان گرانقدر،جوانان عزیز و عموم مردم قدر شناس منطقه کاشان دامت تاییداتهم ◾️خبر ارتحال امام جمعه عالم و نماینده خدوم امام المسلمین دام ظله درمنطقه کاشان حضرت آیت الله نمازی رضوان الله علیه همه مارا داغدارکرد. ◾️عالمی که با زیورایمان […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: خبرنگاران بسترساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در نهادینه‌سازی منویات مقام معظم رهبری در این حوزه اثرگذار هستند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کاشان که با حضور فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، افزود: خبرنگاران تلاش کنند که ظهور امام عصر […]

۲۸ مرداد ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =