جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۴:۲۷
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

پیام فرماندار ویژه کاشان به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم

    باسمه تعالی       دوازدهم اردیبهشت ماه با نام خدمتگزاران صدیقی عجین شده که در تاریخ کشورمان به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و به روز معلم شناخته می شود. منزلت و جایگاه مقام معلم برای بسیاری از افراد قابل بیان و شاید برای بسیاری از افراد به لحاظ سختی و مشقت […]

 

 

باسمه تعالی

 

 

 

دوازدهم اردیبهشت ماه با نام خدمتگزاران صدیقی عجین شده که در تاریخ کشورمان به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و به روز معلم شناخته می شود.

منزلت و جایگاه مقام معلم برای بسیاری از افراد قابل بیان و شاید برای بسیاری از افراد به لحاظ سختی و مشقت این کار قابل درک نباشد، جایگاهی که در اصل به شغل انبیاء که هدایتگر و نشان دهنده راه درست برای انسان ها بوده اند تعبیر می شود.

امروز با ورود تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و در دسترس بودن برای تمامی افراد، سختی کار معلمان را نیز دو چندان کرده چراکه باید همگام با شرایط جدید، شیوه های جدیدی نیز برای تعلیم و تربیت دانش آموزان به کار برده تا بتوان در بحبوحه‌های فضای مجازی، دانش آموز را به پای درس و کلاس کشاند و به آن علم آموزی کرد.

دوران هجوم ویروس منحوس کرونا، به تعبیری شمشیر دو لبه ای بود که هم بهره گیری از آموزش مجازی و یا دنیای دیجیتال را وارد چرخه تعلیم نمود و از طرفی نیز ضربه ای بزرگ به علم آموزی فرزندان ما وارد کرد و شاید موجب بسیاری از مخاطرات فرهنگی و اجتماعی در کنار نبود فرهنگ صحیح استفاده از آن نمود و درنتیجه در بسیاری از مواقع موجب کاهش میزان فراگیری دانش در بین دانش‌آموزان گردید که در این بین، فشار و سختی کار بر دوش معلمان سختکوش بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام معلم، این روز را به تمامی معلمان سختکوش شهرستان تبریک عرض نموده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدشریف زارعی
فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان

 

 

مطالب مشابه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۱ به اعضای شعب اخذ رای سراسر کشور اعلام کرد که اطلاعیه های منتشره به منزله دستور کتبی بوده و رعایت آن الزامی است. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان،متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که روز جمعه انتشار یافت به شرح زیر است: به اطلاع اعضای […]

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری دوره آموزشی اولین گروه از اعضای شعب اخذ رای شهرستان در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان            

۱ اسفند ۱۴۰۲

video_2024-02-20_12-21-21
۱ اسفند ۱۴۰۲

  استاندار اصفهان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده و در مراحل اجرایی قرار دارد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه بیست و هفتم بهمن ماه، در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات در استان اصفهان […]

۱ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =