جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۹:۴۶
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

فرماندار کاشان روز کار و کارگر را تبریک گفت

پیام فرماندار ویژه کاشان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر     باسمه تعالی   کارگران نقش بی بدیلی در چرخه تولید کشور دارند که رونق و خودکفایی صنایع در گرو نیروی انسانی تلاشگری است که شبانه روز در حال فعالیت برای به حرکت درآوردن این امر مهم است. منطقه کاشان از گذشته تا […]

پیام فرماندار ویژه کاشان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 

 

باسمه تعالی

 

کارگران نقش بی بدیلی در چرخه تولید کشور دارند که رونق و خودکفایی صنایع در گرو نیروی انسانی تلاشگری است که شبانه روز در حال فعالیت برای به حرکت درآوردن این امر مهم است.

منطقه کاشان از گذشته تا به حال در حوزه صنایع، سبقه موفق و درخشانی داشته و امروز بیش از هزاران واحد صنعتی در این منطقه با تلاش و همت صنعتگران و کارگران سهم مهمی از تولید محصولات مورد نیاز کشور را تولید و به نقاط مختلف دنیا صادر می کند.

از جمله شاخصه های اصلی و بارز نیروی انسانی خطه کاشان وجود تعهد، تخصص و نجابت است که یکی از مهمترین سرمایه های موجود در پیشرفت این منطقه در عرصه تولید محسوب می شود.

امید است در سالی که با شعار”مهار تورم و رشد تولید” مزین شده است بتوانیم با تلاش هرچه بیشتر از طریق رفع موانع تولید و بهره گیری از توان مجموعه های دانش بنیان، با ایجاد فرصت های جدید شغلی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات خالصانه تلاشگران عرصه اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه بزرگ کارگری شهرستان کاشان تبریک عرض نموده و پیشرفت، موفقیت و سلامتی تمامی این عزیزان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

 

محمدشریف زارعی
فرماندار ویژه  شهرستان کاشان

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

 

 

 

مطالب مشابه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۱ به اعضای شعب اخذ رای سراسر کشور اعلام کرد که اطلاعیه های منتشره به منزله دستور کتبی بوده و رعایت آن الزامی است. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان،متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که روز جمعه انتشار یافت به شرح زیر است: به اطلاع اعضای […]

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری دوره آموزشی اولین گروه از اعضای شعب اخذ رای شهرستان در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان            

۱ اسفند ۱۴۰۲

video_2024-02-20_12-21-21
۱ اسفند ۱۴۰۲

  استاندار اصفهان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده و در مراحل اجرایی قرار دارد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه بیست و هفتم بهمن ماه، در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات در استان اصفهان […]

۱ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =