پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۶:۱۹
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

۱۲ فروردین روز ظهور اراده ملت ایران در استقرار مردم‌سالاری دینی است

فرماندار ویژه کاشان گفت: ۱۲ فروردین، روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که ملت ایران با حضور گسترده در مهم‌ترین همه پرسی تاریخ کشورمان با رای ۹۸.۲ درصد نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را ایجاد کرد.  محمدشریف زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز ۱۲ فروردین روز تولد […]

فرماندار ویژه کاشان گفت: ۱۲ فروردین، روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که ملت ایران با حضور گسترده در مهم‌ترین همه پرسی تاریخ کشورمان با رای ۹۸.۲ درصد نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را ایجاد کرد. 

محمدشریف زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز ۱۲ فروردین روز تولد نظام برخاسته از نظریه مردم سالاری دینی است که روند شکل گیری آن از خرداد ماه سال ۱۳۴۲ با اهدای خون پاک مردم مسلمان شروع شد و در سال ۱۳۵۸ با اراده مردم ایجاد شد.

وی اظهار کرد: امروز با گذشت ۴۴ سال از اراده بزرگ ملت در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، شاهد پیشرفت های بزرگی در کشور هستیم و نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها از جمله فناوری، بهداشت و سلامت و خودکفایی داخلی رتبه های نخست جهان را کسب کردیم و تا حدود زیادی بی نیاز از دنیا هستیم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های نظامی،امنیتی ، اطلاعاتی،اقتصادی و تولید و غیره دارای استقلال می باشیم، یک حرکت جهانی علیه نظام سلطه و استکبار در جهان ایجاد شده و نظامی بر مبنای مردم سالاری دینی داریم.

زارعی گفت: در طول ۴۴ سال گذشته ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شد و این آمار در دنیا بی سابقه است، هیچ نظامی به مثابه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان بر مبنای اراده و نظر مردم نیست و تنها در کشو ما مردم در انتخابات ها حضور پررنگ داشته و با نظر خود سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی افزود: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نخستین بار بعد از صدر اسلام در روز ۱۲ فروردین بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) و مردم ایجاد شد و به فرموده مقام معظم رهبری این از مواهب الهی بود که به دست حضرت امام خمینی(ره) برای ملت بزرگ ایران ایجاد شد.

وی اظهار کرد: روز ۱۲ فروردین یک روز تاریخی و با شکوه و احیاگر فرهنگ اصیل اسلامی _ ایرانی و یوم الله برای تحقق تحقق کلمه لا اله الا الله است، امام راحل(ره) فرمودند که نخستین روز آغاز حکومت الله ۱۲ فروردین است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: این روز شروع راهی است که امتداد آن شکل گیری تمدن نوین اسلامی است، در چهل سال گذشته شاکله این تمدن ایجاد شده و باید در گام دوم انقلاب اسلامی وارد فرآیندی بزرگ برای تکمیل این تمدن شویم و این مهم با دست جوانان در همه عرصه های شکل می گیرد.

 

مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =