جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۱:۳۹
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

کاشان طی یکسال اخیر در تمامی حوزه ها رشد داشته است

فرماندار ویژه کاشان گفت: این شهرستان از آغاز به کار دولت سیزدهم در همه شاخص‌های عمرانی،کشاورزی، اقتصادی،فرهنگی و غیره ارتقا یافته است. ایرنا/ محمدشریف زارعی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته کاشان افزود: در سال جاری ۹۰ کیلومتر سیم کابل شبکه در حوزه برق در ۳۵ روستا و در ۲۰ نقطه شهری […]

فرماندار ویژه کاشان گفت: این شهرستان از آغاز به کار دولت سیزدهم در همه شاخص‌های عمرانی،کشاورزی، اقتصادی،فرهنگی و غیره ارتقا یافته است.

ایرنا/ محمدشریف زارعی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته کاشان افزود: در سال جاری ۹۰ کیلومتر سیم کابل شبکه در حوزه برق در ۳۵ روستا و در ۲۰ نقطه شهری انجام شده و ضعف ولتاژ برق در ۳۹۸ نقطه روستایی با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار رفع شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه مخابرات ۱۶۶ طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان کاشان انجام شد، در بحث اجرای فیبر نوری در مجموع ۱۰۷ کیلومتر در سطح شهرستان اجرا شده که اجرای فیبر نوری در شهر برزک به طول ۱۸ کیلومتر و اجرای فیبر نوری در منازل شهرک بهارستان از اقدامات شاخص در این حوزه طی سال جاری است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: طی دهه فجر ۶۱ طرح مخابراتی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان در کاشان افتتاح شد و در بخش میراث فرهنگی و گردشگری برای نخستین بار ۳۲ هکتار از اراضی سیلک سنددار شد و این اقدام بی نظیر بوده است.

زارعی گفت: در شهرستان کاشان سه هزارو ۲۰۰ تخت اقامتی داریم که با احتساب تخت های هتل ها به چهار هزار تخت اقامتی افزایش می یابد،ثبت ۱۵ اثر ناملموس و انتخاب شهر کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی و برگزاری جشنواره های گل از اقدامات انجام شده در حوزه میراث فرهنگی است.

وی افزود: در بحث ورزش واگذاری زمین برای ساخت زمین ورزشی،میزبانی مسابقات جام پرچم اصفهان و غیره از اقدامات انجام شده در این بخش طی سال جاری است.

وی اظهار کرد: در بخش کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۳۸ فقره تسهیلات دام و طیور داشتیم و ۱۲۰ فقره تسهیلات در گردش برای خرید گل محمدی به میزان ۶۰ میلیارد تومان داشتیم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ایجاد ۲ واحد گلخانه به مساحت ۱۰ هزار و ۵۵۰ متر مربع با ارائه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات، سیستم آبیاری نورین در سطح ۵۴ هکتار اراضی کشاورزی و غیره از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سه =