پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۹:۴۲
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان در مشاغل خانگی شهرستان کاشان

  فرماندار ویژه کاشان گفت: از ابتدای شروع انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، امید به زندگی در کشور۲۱ سال افزایش یافته و هم اکنون میانگین طول عمر متوسط جامعه ۷۶ سال است. محمدشریف زارعی شامگاه چهارشنبه در افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان در مشاغل خانگی شهرستان کاشان افزود:به برکت انقلاب اسلامی در ۱۹ هزارو […]

 

فرماندار ویژه کاشان گفت: از ابتدای شروع انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، امید به زندگی در کشور۲۱ سال افزایش یافته و هم اکنون میانگین طول عمر متوسط جامعه ۷۶ سال است.

محمدشریف زارعی شامگاه چهارشنبه در افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان در مشاغل خانگی شهرستان کاشان افزود:به برکت انقلاب اسلامی در ۱۹ هزارو ۷۳۹ روستای کشور ۳۵ هزار بهورز به عنوان پیشگامان نظام سلامت داریم در حالی که قبل از انقلاب تنها هزارو ۵۰۰ روستای کشور خانه بهداشت وجود داشت.

وی اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون و فلج اطفال در دنیا رتبه نخست را داریم و ۱۰۰ درصد بیماری فلج اطفال در کشور ریشه کن شده است و این پیشرفت ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

فرماندار ویژه کاشان گفت: همه روستاهای با جمعیت بیش از ۱۰ خانوار از نعمت برق و اینترنت برخوردار هستند و به همه روستاها آبرسانی می کنیم درحالی که قبل انقلاب مردم در بسیاری از روستاهای کشور آب بهداشتی نداشتند.

زارعی گفت: امروز کشور ما آنچنان پیشرفت کرده که ابرقدرت های دنیا در مقابل ما زانو می زنند و امنیت کشور ما بی نظیر است و همه دشمنان با همه قدرتشان به دنبال ضربه زدن به کشور ما بودند و اگر یکی از این توطئه ها در هر کشوری اجرا می شد آن کشور سقوط می کرد.

وی افزود:دستاوردهای ما حاصل خون بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید است و همه مسوولان باید با همکاری با یکدیگر تلاش کنند که توانمندی ما دوچندان شود و امروز بسیاری از استادان،مدیران و کارآفرینان ما از بانوان هستند.

وی اظهار کرد:بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل تلاش و ایثارگری بانوان است و ما تلاش کردیم در هفته روزی تعیین شود که بانوان بازار ویژه خود در کاشان را داشته باشند.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان در مشاغل خانگی شهرستان کاشان از ۱۱ بهمن آغاز و تا ۲۱ بهمن ادامه دارد.

 

اه

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۱ به اعضای شعب اخذ رای سراسر کشور اعلام کرد که اطلاعیه های منتشره به منزله دستور کتبی بوده و رعایت آن الزامی است. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان،متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که روز جمعه انتشار یافت به شرح زیر است: به اطلاع اعضای […]

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

برگزاری دوره آموزشی اولین گروه از اعضای شعب اخذ رای شهرستان در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان            

۱ اسفند ۱۴۰۲

video_2024-02-20_12-21-21
۱ اسفند ۱۴۰۲

  استاندار اصفهان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده و در مراحل اجرایی قرار دارد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه بیست و هفتم بهمن ماه، در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات در استان اصفهان […]

۱ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =