جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۲۱:۰۸
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

فرماندار کاشان: رسانه‌ها باید به توسعه شهرستان کمک کنند

  کاشان – ایرنا – فرماندار ویژه کاشان گفت:رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را به درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند. محمدشریف زارعی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان افزود:این شهرستان […]

 

کاشان – ایرنا – فرماندار ویژه کاشان گفت:رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را به درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

محمدشریف زارعی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان افزود:این شهرستان در تمامی حوزه‌های تاریخ، تمدن، فرهنگ، صنعت، اقتصاد، موقعیت جغرافیایی در مرکز ایران هر ساعت و لحظه ظرفیت انتشار خبرهای ملی و جهانی دارد.

وی اظهار کرد: رسانه، محور توسعه است و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کند، می تواند با معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کند.

زارعی تصریح کرد: با توجه به جایگاه رسانه و نقش حساس، مهم و تاثیرگذار آن در مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می توان از آن به عنوان مهمترین ابزار تاثیر گذار در جامعه نام برد.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه بیان کرد: بیان دستاوردهای دولت موجب تقویت اعتماد مردم به نظام و ناامیدی دشمن شده و انتظار می رود رسانه ها، به ویژه رسانه های رسمی مثل خبرگزاری جمهوری اسلامی،دستاوردهای دولت را به درستی معرفی کرده و اگر جایی ایرادی هست با نقد سازنده و ارائه تحلیل راهکار در رفع مشکلات مسوولان را یاری کنند.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان هم در سخنانی گفت: ایرنا در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه از اهداف اصلی این رسانه است.

مسعود شعربافچی زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در خبرگزاری جمهوری اسلامی و تعامل مطلوب مسوولان دستگاههای اجرایی و به ویژه فرمانداران ابراز امیدواری کرد با تولید اخبار پرمحتوا و ییان منصفانه مشکلات در کنار دست آوردها و پیشرفت ها در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برداریم.

در پایان این نشست امیرشاهین نایبی‌فر به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر کاشان معرفی و از خدمات کاظم قانع رییس سابق قدردانی شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =