پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۳:۴۶
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

تمهیدات لازم برای اجرای گام دوم ساماندهی آرد و نان

      به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان با بیان اینکه ضروری است پیش از اجرای گام دوم طرح ساماندهی آرد در استان و شهرستان کاشان مشکلات گام نخست مرتفع شود، گفت: برخی از مناطق گردش پذیر و یا روستایی […]

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان با بیان اینکه ضروری است پیش از اجرای گام دوم طرح ساماندهی آرد در استان و شهرستان کاشان مشکلات گام نخست مرتفع شود، گفت: برخی از مناطق گردش پذیر و یا روستایی دغدغه هایی در خصوص میزان آرد تخصیصی دارند و می بایست تا زمان اجرای گام دوم به شکل موقت و مقطعی حل شود.

 

وی افزود: روستاهایی مهمان پذیر مانند جوینان که در اواخر هفته با افزایش جمعیت زیادی مواجه می شوند در مورد میزان آرد درخواست هایی دارند چراکه مصرف نان در این روستا با ورود مسافران بیشتر می شود.

 

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: ایامی مانند مراسم قالیشویان مشهداردهال و یا ایام گلابگیری که جمعیت زیادی وارد شهرستان می شوند برای جلوگیری از کمبود نان و نارضایتی مردم باید تهمیداتی در این خصوص اندیشیده شود.

 

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز با بیان اینکه اصفهان دومین استان پایلوت پس از زنجان برای اجرای طرح ساماندهی آرد و نان بود، خاطر نشان کرد: بیش از ۴۵۰۰ نانوایی در استان اصفهان وجود داشت که می‌بایست در گام نخست ضمن ساماندهی و انضباط نانوایی ها، ۵۰۰ واحد بلاتکلیف را نیز مورد بررسی قرار می گرفت.

 

وی افزود: ۳۵۳ نانوایی در شهرستان کاشان به دستگاه پوز مجهز شده و ۴۰ واحد نیز پس از تعیین تکلیف از طریق اخذ تعهد و یا پروانه کسب ساماندهی شدند.

 

شریفی خاطر نشان کرد: برخی از نانوایی ها که از گذشته در ارتباط با پخت نان مجوز فعالیت داشتند ولی اصلا وجود خارجی نداشته، سهمیه آرد خود را دریافت کرده اما در قبال آن پخت انجام نمی دادند.

 

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای چند طرح اقتصادی بزرگ پس از اجرای قانون انتزاع به جهاد کشاورزی واگذار شد و انجام آن بدون همکاری سایر دستگاه های اجرایی امکان پذیر نبود یادآور شد: هرچند اجرای گام نخست ساماندهی آرد بار سنگینی بر دوش مدیران گذاشت ولی مانع ادامه مفسده های احتمالی در این حوزه شد.

 

گفتنی است جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه کاشان و با حضور محسن ضیائی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، شریفی معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، جواد مزروعی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و اعضای این کارگروه برگزار شد.

 

 

مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =