پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۵:۵۶
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

یادواره شهدای هسته‌ای و ۱۱۰ شهید پایگاه بسیج آیت‌الله سعیدی کاشان

    یادواره شهدای هسته‌ای و ۱۱۰  شهید پایگاه بسیج  آیت‌الله سعیدی کاشان شب گذشته با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه، دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان در مدرسه […]

 

 

یادواره شهدای هسته‌ای و ۱۱۰  شهید پایگاه بسیج  آیت‌الله سعیدی کاشان شب گذشته با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه، دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان در مدرسه آسیه برگزار شد.

محمد اسلامی در یادواره شهدای هسته‌ای و ۱۱۰ شهید پایگاه بسیج  آیت‌الله سعیدی کاشان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران گفت:جمهوری اسلامی ایران  سازش ناپذیرست و مسیر استقلال، عزت و منافع کشور را با هیچ چیزی معامله نمی‌کند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید نیازهای کشورش را با تکیه بر متخصصان و دانشمندان داخلی بدست آورد.

اسلامی اظهار داشت: ایران در موضوع هسته‌ای در آغاز راه است و این دانش ظرفیت‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد که برای نسل حاضر و آینده بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به خبرهای اخیر فضای مجازی در خصوص جابجایی قدرت بین چین و آمریکا در موضوع فناوری‌های نوظهور، گفت:  فناوری‌های زیستی، اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های حوزه هسته‌ای و هوافضا امروزه به عنوان پیشران های قدرت حساب  می شود که قدرت ها به دنبال کسب آنها هستند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه هر کشوری که فناوری‌های نوظهور در اختیار دارد، قدرتمند است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه بدون کمک  از کشورهای دیگر و با وجود تمامی مزاحمت‌ها و اقدام‌های مخرب که دشمنان انجام می دهند، صاحب این فناوری‌ها شده و از سلطه استکبار جهانی خارج شده است.

وی یادآور شد: دشمنان این دستیابی را  برای ایران برنمی‌تابند و میخواهند با اتهام‌زنی، حرکت جمهوری اسلامی را متوقف کنند.

به گفته اسلامی دشمن، امروزه با انواع اتهام‌ها به ایران می خواهد چنین وانمود کند که موضوع هسته‌ای دارای انحراف است و در اصل این اتهام ها واهی است. 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به دوگانگی برخورد دشمنان با موضوع هسته ای ایران، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌گوید باید با حرکت نظامی، برنامه هسته‌ای ایران نابود و از بین برود.

 وی ادامه داد: ولی برخی کشورهای اروپایی معتقدند بدون برنامه نظامی باید دانش هسته ای ایران مهار و از دسترسی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری شود ، چرا که برنامه هسته‌ای ایران دیگر بومی و درون‌زا شده و قابل تخریب نیست و با بمباران از بین نمی‌رود.

وی یادآور شد: دشمنان معتقدند ایران دارای رهبری کارآمد است و اگر به فناوری پیشرفته، مجهز و دارای منافع و قدرت اقتصادی برسد، کسی توان مقابله با آن را ندارد.

اسلامی با بیان اینکه امروزه دنیا از انرژی هسته‌ای در مسیر پیشرفت در تمامی حوزه‌ها استفاده می‌کند، گفت: از این انرژی در ماهواره‌ها، زیر دریایی‌ها و در صنعت تولید برق بهره گیری می شود.  

به گفته وی، اکنون با توجه به گران شدن سوخت فسیلی برای تولید برق، بین کشورها و به خصوص اروپایی ها، مسابقه‌ ساخت نیروگاه‌های اتمی شکل گرفته است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، برگزاری یادواره شهدا را از جنس جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند هستیم که بر روی نقشه‌های دشمن تمرکز کنیم.

وی تصریح کرد: تمرکز کردن بر برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن بیشتر به انسان قدرت فهم می‌دهد که تمامی شهیدان انقلاب در راه  تبعیت از ولایت گام برداشتند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به شدت با جمهوری اسلامی مخالف و  بدنبال ساقط کردن آن بودند.

به گفته وی، این مخالفت  دشمنان نه در بیان بلکه با ایجاد آشوب و فتنه، جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌هایی مانند شهیدان رجایی و باهنر، مطهری و بهشتی همراه بوده است.

اسلامی با اشاره به اینکه اوایل انقلاب دشمنان با ترور شخصیت‌ها ، در خونریزی و جنایت بدتر از داعش عمل کردند، یادآور شد: پرونده هسته‌ای ایران ساخته و پرداخته  همین جریان خبیث ترور است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان سال‌هاست با راه‌اندازی جو منفی، تولید خبرهای جعلی و اتهام‌های واهی، بدنبال پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی بودند تا بتوانند ایران را مورد تحریم قرار دهند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران  با بیان اینکه سیاست استکبار جهانی شفاف است ،ادامه داد: استکبار جهانی با استفاده از ابزار تهدید قوی و تحریم ، عملیات روانی و ادعاهای دروغ و دروغ‌پردازی بدنبال تخریب ذهن مردم بوده، که تمامی آنها را در طول این سالها تجربه کردیم.

 

مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =