جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۲:۴۷
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تاکید کرد: با توکل به خدا، فعالیت جهادی، خستگی‌ناپذیری، ایستادگی و مقاومت می‌توان کشور را از مشکل‌های موجود نجات و سامان داد. به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری در نشست شورای اداری کاشان افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس […]

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تاکید کرد: با توکل به خدا، فعالیت جهادی، خستگی‌ناپذیری، ایستادگی و مقاومت می‌توان کشور را از مشکل‌های موجود نجات و سامان داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری در نشست شورای اداری کاشان افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مکتبی است و بر مکتبی بودن افتخار و خواسته‌ها، ایده‌های و نظرهای شهیدان رجایی و باهنر را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور تاکنون حتی یک وعده دروغ نداده و البته ممکن است برخی مدیران در برآوردها، اشتباه‌هایی را انجام دهند اما جهت حرکت آنان درست است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر مشکل‌های کشور از دولت‌ پیشین است، گفت: مطالبات بازنشستگان و ایثارگران و درخواست افزایش حقوق کارکنان دولت و نیروهای مسلح مساله امروز و مربوط به این دولت نیست، بلکه از گذشته وجود داشته است.

وی با تبیین برخی ناکارآمدی‌های دولت پیشین گفت: برای معرفی خدمات دولت آیت‌الله رییسی باید وضعیت صفر تا صد شرایطی که دولت سیزدهم تحویل گرفت، تبیین شود.

معاون استاندار اظهار داشت: دوران ارباب و رعیتی و نگاه از بالا به پایین تمام شده و امروز کارگزاران نظام خادم و نوکران مردم و مردم نیز صاحب اختیار مدیران هستند.

وی با اشاره به برخی زمزمه‌ها درخصوص اختلاف نظر فرماندار ویژه کاشان و مدیران مرکز استان اصفهان، تاکید کرد: محمدشریف زارعی فرماندار ویژه کاشان، انتخاب استان و منصوب سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان است و استانداری محکم و با قاطعیت از وی دفاع و حمایت می‌کند.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: فرماندار ویژه کاشان با مرکز استان مباحث مشورتی و هم‌اندیشی دارد و وجود اختلاف در مساله و مشکلی، طبیعی است.

همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مدیران دستگاه‌هایی اجرایی توصیه کرد انجام فعالیت جهادی را با توکل و توسل به خدا و البته با اخلاص، اولویت خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی با بیان اینکه اگر فعالیت مسوولان برای خدا و ارتقای ولایت فقیه نباشد منحرف خواهند شد، افزود: کار و تلاش جهادی مدیران و مسوولان باید برای خداوند سبحان باشد.

وی بر لزوم صرفه‌جویی مسولان و مدیران در بیت‌المال تاکید و اضافه کرد: می‌توان از بیت‌المال صرفه‌جویی کرد چرا که اسراف دارای ضرر مالی و معنوی و حرام است.

امام جمعه کاشان به مدیران توصیه کرد اگر فردی متخصص، متعهد و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام است گرچه در تیم و گروه شما هم نیست، او را تعویض (جابه‌جا) نکنید.

فرماندار کاشان نیز اظهار داشت: ۱۷ طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۶۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان همزمان با بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدشریف زارعی افزود: این طرح‌ها شامل ۹ طرح عمران و بهسازی شهری، پنج عمران و بهسازی روستایی و عمران راهسازی، بهداشتی و آبرسانی  هرکدام یک طرح است.

به گفته وی، اکنون ۲۳ هزار نفر تبعه افغانستانی با کارت اقامت و ۱۲ هزار نفر بدون کارت اقامت در کاشان ساکن هستند.

همچنین نماینده مردم نطنز و قمصر کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و امروز به لحاظ مالی شرایط خوبی برای رضایت‌مندی مردم وجود ندارد و این واقعیتی است که با مواجه هستیم.

رحمت‌الله فیروزی‌پور افزود: از سویی دیگر با هجمه لشکر سایبری دشمن مواجه هستیم که درصدد ناکارآمدی و تضعیف نظام است و باید این شرایط را با وحدت و انسجام به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم اولویت نخست نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، بیان کرد: باید با حضور بین مردم و خدمت‌رسانی به آنان به تبیین خدمات دولت و کارگزاران نظام پرداخت.

 

نماینده مردم نطنز و قمصر کاشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود معدن سنگ کامو که آب این منطقه‌ را تهدید می‌کند، رسیدگی و اقدام جدی برای رفع این مشکل را خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ارتقای مجموعه خدمات بهداشتی شهر جوشقان قالی و بعد ۸۰ کیلومتری مسافت این شهر تا کاشان از دانشگاه علوم پزشکی کاشان خواست نیروهای مورد نیاز آن تامین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز با اشاره به تقدیم ۸۶ سردار شهید از این شهرستان به اسلام و انقلاب، بر لزوم حمایت هر چه بیشتر مسوولان استان اصفهان در راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس کاشان تاکید کرد.

سرهنگ کریم اکبری با اشاره به موضوع جهاد تبیین از سوی نیروهای بسیجی، تاکید کرد: امیدآفرینی با شفاف‌سازی و بازگویی خدمات دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم از مصادیق جهاد تبیین است.

فرمانده انتظامی کاشان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کشف سرقت‌ها در این شهرستان به نسبت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ایرج کاکاوند از تهیه بانک اطلاعات اراذل و اوباش کاشان خبر داد و تاکید کرد: ایجاد اختلال در آرامش و امنیت مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس با مخلان امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =