پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۰۳:۳۴
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خطاب به امام جمعه مشهد اردهال

    حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سلیمانی امام جمعه محترم مشهد اردهال کاشان   پس از حمد خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش بدین وسیله فقدان تأثّر انگیز  مادر گرانقدر جناب عالی را  تسلیت عرض می‌نمایـم. اینجانب را در اندوه و ماتم خود شریک و هم درد […]

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سلیمانی

امام جمعه محترم مشهد اردهال کاشان

 

پس از حمد خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش

بدین وسیله فقدان تأثّر انگیز  مادر گرانقدر جناب عالی را  تسلیت عرض می‌نمایـم. اینجانب را در اندوه و ماتم خود شریک و هم درد  بدانید.

بدون شک زحمات وخدمات ارزشمند شما در جوار حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع)، توشه ای ارزشمند برای آن عزیز سفر کرده خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفـران واسعه الهی و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان، صبر، شکیبایی  و توفیق روز افزون را مسئلت دارد.

محمدشریف زارعی

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان

برچسب ها :
مطالب مشابه

نسخه PDF 🔹آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل 🔸کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان کاشان   آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل۲

۵ فروردین ۱۴۰۳

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ١۶، چگونگی فعالیت جبهه های سیاسی را در تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد.

۹ اسفند ۱۴۰۲

تکمیلی با توجه به برودت هوا و بارش برف، با تصویب ستاد مدیریت بحران، آغاز بکار کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کاشان (به غیر از بخش‌های امدادی و خدمات رسان) در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.      

۸ اسفند ۱۴۰۲

اطلاعیه فوری 🔻به اطلاع کلیه شهروندان می رساند؛ انتشار هرگونه اخبار در خصوص تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه ها صرفا از طریق کانال رسمی اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان در پیام رسان ایتا به آدرس  @kashanfarmandari اعلام می‌گردد، لذا از مردم شریف شهرستان درخواست می‌شود اخبار موثق را از طریق کانال فرمانداری دنبال کنند.   […]

۸ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =