جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۸:۰۲
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

وزیر کشور: رئیس جمهور در سیاست خارجی با حفظ عزت ملت ایران تحول ارزشمندی انجام داد

  وزیر کشور با اشاره به مطرح بودن مشکل‌های موجود در تامین نیازمندی‌ها و حتی حقوق در آغاز فعالیت دولت سیزدهم گفت: همه نگرانی‌ها در ۱۰ ماه گذشته رفع شد و سال ۱۴۰۰ با کسری بودجه دست کم ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری به پایان رسید، اما این کسری‌ها نتوانست اقتصاد کشور را به هم […]

 

وزیر کشور با اشاره به مطرح بودن مشکل‌های موجود در تامین نیازمندی‌ها و حتی حقوق در آغاز فعالیت دولت سیزدهم گفت: همه نگرانی‌ها در ۱۰ ماه گذشته رفع شد و سال ۱۴۰۰ با کسری بودجه دست کم ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری به پایان رسید، اما این کسری‌ها نتوانست اقتصاد کشور را به هم بریزد.

احمد وحیدی شامگاه جمعه در یادواره شهیدان روستای باریکرسف‌ اردهال کاشان با اشاره به اینکه دشمن می‌کوشد مردم ایران را ناامید کند، افزود: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی ادامه داد: زمانی که آقای رییسی دولت را تحویل گرفت که کرونا روزانه بیش از ۷۰۰ فوتی در کشور داشت و برای ورود واکسن به کشور  مسوولان مسایل تحریم را عنوان می‌کردند اما امروز این آمار به صفر رسیده و بدخواهان نمی‌خواهند اعتراف کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: آیت‌الله رییسی در سیاست خارجی کشور با حفط عزت ملت ایران تحول ارزشمندی انجام داد.

وحیدی، اقدام رییسی درباره اصلاح تحول اقتصادی را ستود و گفت: هیچ دولتی به دلیل حفظ آبروی خودش حاضر نبود این اقدام را انجام دهد.

به گفته وی، اصلاح هر نظام اقتصادی در ابتدا شاید دارای مشکلاتی باشد اما تامین کننده نظام اقتصادی در میان و بلند مدت است و هنوز سال نخست دولت سیزدهم به اتمام نرسیده است دست به این اقدام مهم و اساسی زد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم برآمده از مردم شهیدپرور و امروز مسیر شهدا را الگوی خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: امروز دولت و ملت یکی است و همه تحت رهبری فرزانه انقلاب، راه بزرگی را در پیش دارند که این راه بدون تردید با لطف الهی و اهل بیت (ع) راه نجات و سربلندی ملت شریف ایران است.

وزیر کشور اظهار داشت: در قیام ۱۵ خرداد مشخص شد که رژیم منحوس پهلوی قابل اصلاح نیست و نخواهد بود و از این‌رو براندازی نظام ستم‌شاهی به عنوان نکته بنیادین در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی افزود: قیام ۱۵ خرداد، شهیدان انقلاب اسلامی را به نقطه‌ای رساند که باید با تمام وجود با ایستادگی و مقاومت رژیم را سرنگون می‌کردند که چنین شد و پس از آن نیز نظام سلطه نابود شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که نظام سلطه وجود دارد و رژیم صهیونیستی در مقدمه آن حاکم باشد، جهان روی آرامش نمی‌بیند.

به گفته وی، استکبار و نظام سلطه در کشورهای افعانستان، یمن، عراق و فلسطین هزاران نفر را به خاک و خون کشاند و امروز بیشتر کشورهای اسلامی یا تحت سلطه استکبار قرار دارند و منابع آنها توسط رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود و یا خاک و مردم آنها زیر تجاوز و تعدی قرار دارد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام اسلامی گفت: باوجودی که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر دادند اما برخی مسوولان دولت پیشین فریب خوردند.

وحیدی، مخرب‌ترین عنصر ضد صلح و ضد امنیت در جهان را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز بی‌ثبات کننده‌ترین عامل این کشور و رژیم پوشالی اسراییل است.

به گفته وی، شهیدان با فدا کردن جان خود به جهانیان نشان دادند که مقابل سلطه استکبار سر فرود نمی‌آورند و به مبارزه بی‌امان خود ادامه می‌دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، گفت: این نهضت و انقلاب مانند شهیدان والامقام زنده است.

وی با بیان اینکه امروز تمام امت‌های اسلامی دلداده به انقلاب اسلامی‌ شده‌اند، گفت: سرود سلام فرمانده که نشات گرفته از قلب مردم است، امت اسلام را به وجد آورده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: امام راحل آن انسان حکیم و وارسته ۶۰ سال قبل با بینش و ژرف‌اندیشی بیان فرمودند اساس همه مشکلات و بدبختی‌های ملت ایران، شاه منفور و رژیم غاصب اسراییل است، شاه ساقط و سرنگون شد اما تا زمانی که رژیم صهیونیستی در منطقه وجود دارد نه تنها مردم این منطقه بلکه مردم جهان آرامش نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که به دنبال رویای نیل تا فرات بود امروز در سرزمین‌های غزه و کرانه باختری گیر افتاده و می‌کوشد نفس‌ها آخرش را به تاخیر بیندازد.

وحیدی افزود: رژیم صهیونیستی آشکارا دانشمندان هسته‌ای ایران را به جرم دانشمند بودن با ترور به شهادت می‌رساند و جالب اینکه هیچ شخصیت و سازمانی این اقدام جنایت‌کارانه را محکوم نمی‌کند و این مهم بیانگر آن است که این رژیم تروریستی و غاصب به لطف مبارزه مردم فلسطین و همراهی ملت‌های اسلامی در سراشیبی نزول قرار گرفته است.

وی انقلاب اسلامی ایران را یک مکتب الهی دانست و افزود: هر روز جلوه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنیم و به لطف خداوند سبحان این انقلاب ماندنی و پایدار است و در عرصه جهانی خود را نشان می‌دهد.

یادواره شهیدان روستای باریکرسف‌ اردهال روز در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و یاد شهیدان قیام ۱۵ خرداد در آستان متبرکه امامزاده سلطان حسین (ع) در فاصله ۸۰۰ متری حرم مطهر امامزاد علی‌بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =