جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۹:۰۳
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

تذکر جدی جهت توقف راه‌اندازی کارخانه تولید سرب در کاشان داده شد

  سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: برای توقف عملیات راه‌اندازی کارخانه تولید سرب به شرکت کاوشگران فلز کویر در این شهرستان تذکر جدی داده شد. محمد‌شریف زارعی شامگاه یکشنبه در نشست ویژه بررسی وضعیت شرکت کاوشگران فلز کویر، پس از ارایه گزارش اعضای این نشست و نظریه‌های کارشناسی دستگاه‌های مرتبط با موضوع صدور مجوز راه […]

 

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: برای توقف عملیات راه‌اندازی کارخانه تولید سرب به شرکت کاوشگران فلز کویر در این شهرستان تذکر جدی داده شد.
محمد‌شریف زارعی شامگاه یکشنبه در نشست ویژه بررسی وضعیت شرکت کاوشگران فلز کویر، پس از ارایه گزارش اعضای این نشست و نظریه‌های کارشناسی دستگاه‌های مرتبط با موضوع صدور مجوز راه اندازی کارخانه تولید سرب و نقره، افزود: با دلیل و برهان اثبات شد که تاکنون هیچ مجوز رسمی از دستگاه‌های ذیربط به شرکت مزبور داده نشده است.
وی تاکید کرد: شرکت کاوشگران فلز کویر تاکنون هیچ‌گونه نظریه کارشناسی و ادله‌ای مبنی بر عدم آلایندگی و استاندارد بودن این کارخانه ارایه نداده است.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار داشت: با توجه به مخالفت‌های پیشین و همچنین مخالفت صریح دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌های حفاظت محیط زیست، صمت و شورای اسلامی شهر کاشان، مقرر شد شرکت کاوشگران فلز کویر از هرگونه فعالیت به منظور راه‌اندازی کارخانه تولید سرب در شهرستان کاشان پرهیز کند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب کاشان نیز در این نشست، ادامه فعالیت بدون مجوز شرکت کاوشگران فلز کویر در این شهرستان را عنوان مجرمانه دانست.
هادی بذرافشان تاکید کرد: در صورتی که گزارشی مبنی بر ادامه فعالیت این شرکت دریافت شود، برخورد قانونی با آن انجام خواهد شد.
این نشست با حضور معاونان دانشگاه علوم پزشکی، رییسان اداره‌های حفاظت محیط زیست، صمت، شوراهای اسلامی شهر و شهرستان کاشان و نماینده دفتر نماینده کفیل مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و مدیرعامل و مهندسین کارخانه تولید سرب برگزار شد.
راه‌انداری کارخانه تولید سرب توسط شرکت کاوشگران فلز کویر در کاشان طی چند ماه گذشته با واکنش‌های منفی سازمان‌های مردم نهاد و طیف‌های گسترده‌ای از قشرهای مختلف مردم به ویژه دوستداران محیط زیست و فعالان رسانه‌ای در این شهرستان مواجه شده است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =