جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۵:۰۷
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه: عملکرد مدیران دستگاه‌ها روزانه رصد می‌شود /  برگزاری نشست‌های ماهانه با خبرنگاران

      سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم این شهرستان تاکید کرد: فعالیت‌ها و عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی روزانه در فرمانداری پایش و رصد خواهد شد. محمدشریف زراعی، اظهار داشت: تمامی مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی شهرستان دارالمونین کاشان باید نسبت به عملکرد خود پاسخ‌گو باشند، چرا که […]

 

 

 

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم این شهرستان تاکید کرد: فعالیت‌ها و عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی روزانه در فرمانداری پایش و رصد خواهد شد.

محمدشریف زراعی، اظهار داشت: تمامی مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی شهرستان دارالمونین کاشان باید نسبت به عملکرد خود پاسخ‌گو باشند، چرا که بر پایه عملکرد، ارزیابی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم کاشان برای دفاع از اسلام، نظام و کشور افزون بر تقدیم هزاران نفر جانباز، آزاده و ایثارگر، بیش از  یک هزار و ۸۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، افزود: بر همین پایه مدیران و مسوولان باید تمام تلاش خود را برای هرچه بیشتر و بهتر در خدمت‌رسانی به مردم این خطه به کار و در این راه از یکدیگر سبقت بگیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار امیدواری کرد: با به کارگیری اندوخته‌ها و تجربه‌های چندین ساله در حوزه‌های مختلف، آشنایی ۲۰ ساله با مردم شریف کاشان و شناخت کافی و مناسبی از آداب، رسوم و خواسته‌های آنها و همچنین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مولفه‌های با  ارزشی که این منطقه در بعدهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و علمی وجود دارد، بتوان با کمک و یاری مدیران، مسوولان و معتمدان شهرستان این مولفه‌ها را شکوفا کرد تا شاهد توسعه، رشد و پیشرفت منطقه بزرگ فرهنگی کاشان باشیم.

وی با بیان اینکه در نخستین گام ارتباط خوب و نزدیک‌تری نسبت به گذشته با مرکز استان برقرار خواهیم کرد، گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی شهرستان با  نظارت فرمانداری باید هماهنگ عمل کنند تا در رسیدگی به مشکلات مردم بتوانند، عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشند.

زارعی تاکید کرد: هدف فرمانداری کاشان ایجاد هماهنگی، انسجام، وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نظارت بر عملکرد، پایش و رصد آنهاست.

 

 برگزاری نشست‌های ماهانه با خبرنگاران

وی از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی یاد و اضافه کرد: اصحاب قلم پیگیر مسایل و مشکلات مردم هستند و همواره انتقادها، پیشنهادها و مشکلات آنها را رصد می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بهینه در جامعه، نشست‌هایی به صورت ماهانه با خبرنگاران برگزار خواهد کرد و این ارتباط را بیش از پیش توسعه خواهد داد چرا که با این روش مشکلات اساسی و مهم مردم به گوش مسوولان خواهد رسید و از سوی دیگر مسوولان از پیشنهادها، نقطه نظرها و دیدگاه‌های مردم بهره‌مند و پیگیر موضوع‌های مختلف خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی از ابزارهای مهمی است که در اختیار مردم و مسوولان قرار دارد، گفت: دستگاه‌های اجرای باید با بهره‌ گیری از این فضای از سویی به انتقادها، مشکل‌ها و خواسته‌های مردم رسیدگی کنند و از طرفی از پیشنهادها، نقطه نظرهای آنها برای بهبود روند امور و کارها در حوزه‌های مختلف بهره‌گیری کنند.

زراعی با توجه به اینکه کاشان دارای فرمانداری ویژه است، تفویض اختیارات بیشتری را برای مدیران این شهرستان از استاندار خواستار شد و افزود: این اقدام با توجه به بعد مسافت کاشان تا مرکز استان موجب مراجعه کمتر و برطرف کردن سریع‌تر مشکلات در کاشان می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه برخی رییسان اداره‌های این شهرستان به عنوان معاون اداره کل استان و اختیاراتی به آنها تفویض شده است، اظهار امیدواری کرد این امکان برای اداره‌های دیگر نیز ایجاد شود تا مردم برای حل مشکلات مراجعه کمتری به مرکز استان داشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد نوعی چابک‌سازی و سرعت عمل به فعالیت‌های اداره‌های شهرستان داده شود تا در خدمت‌رسانی به مردم، موثرتر از قبل ظاهر شوند.

زارعی در خصوص ارتباط با شهروندان و طرح مسایل و مشکلات مردم نیز توضیح داد: افزون بر اینکه شخص بنده همیشه در فعالیت‌های کاری و مسوولیت‌هایی که در گذشته برعهده داشته‌ام، کوشیده‌ام با حضور در بین مردم، به بخشی از مسایل آنها رسیدگی کنم، گفت: هم اکنون  واحدی به نام «میز‌ خدمت» در فرمانداری کاشان وجود دارد تا مردم بتوانند به صورت حضوری و یا مجازی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری، مسایل، درخواست‌ها و شکایت‌ها را مطرح کنند و به آنها اطمینان می‌دهیم پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد: با هدف خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم قرار است شوراهایی که در فرمانداری تشکیل می‌شود را با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امور مردم به صورت دوره‌ای در دورترین نقاط شهرستان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم، از رییس‌ جمهور گرفته تا اعضای هیات دولت و تمامی مسوولان در همه رده‌ها ، موظف به حضور در بین مردم و پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و مشکلات آنها هستند در شهرستان کاشان هم باید این رویه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم انجام شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =