جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۹:۳۱
فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

معاون فرمانداری کاشان: صنایع برای تحقق مسوولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست وارد شوند / تولیدکنندگان تمایل به جذب نیروی متخصص بومی دارند

  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ مسعود خاندایی در حاشیه بازدید از  بزرگترین شرکت‌تولید موتورسیکلت در منطقه گفت: از نگاه اذهان عمومی، شهرستان کاشان را به عنوان شهر فرش و قطب گلاب و عرقیات گیاهی می‌شناسند در حالی که در کاشان بیش از ۳۵۰ محصول تولید و به بازارهای […]

 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان؛ مسعود خاندایی در حاشیه بازدید از  بزرگترین شرکت‌تولید موتورسیکلت در منطقه گفت: از نگاه اذهان عمومی، شهرستان کاشان را به عنوان شهر فرش و قطب گلاب و عرقیات گیاهی می‌شناسند در حالی که در کاشان بیش از ۳۵۰ محصول تولید و به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می شود.

معاون فرماندار افزود: مدیریت اداری شهرستان در کنار سایر دستگاه های اجرایی به صنایع مختلف در سطح منطقه کمک می نماید تا آنها نیز بتوانند به مسوولیت های اجتماعی خود در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی به درستی عمل کنند.

خاندایی تصریح کرد: در شهرستان کاشان بیش از ۴۶ نوع امور خیریه در قالب مسوولیت های اجتماعی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان های مردم نهاد شکل گرفته و اکنون مصمم به دعوت از شرکت های صنعتی و خدماتی در قالب مسولیت اجتماعی برای توسعه پروژه های آبخیزداری، نهال کاری و حفظ محیط زیست هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بیان داشت: در سال جاری تاکنون ۵۰۰ هکتار قرار داد نهال کاری با نظارت فرمانداری کاشان و اجرا توسط مدیریت بیمارستان تخصصی آیت اله یثربی و مساعدت منابع طبیعی امضاء شده و بنا داریم با حضور و مشارکت سایر شرکت های صنعتی مانند فولادکویر، سایپا سیتروئن و موتورسازی بهروسیکلت و … ۷۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی به کشت بادام کوهی اختصاص یابد.

خاندایی اضافه کرد: از ویژگی این نوع گیاه عدم نیاز به منابع آبی، بهار بسیار زیبا و پایداری و حفظ آب و همچنین جلوگیری از سیلاب در منطقه بیابانی می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده و مذاکره با شرکت های صنعتی توانمند این کارگروه آمادگی دارد تا با ارائه عرصه، مشاوره و همکاری مقدمات افزایش سطح زیر کشت این محصول را فراهم آورد.

جانشین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان تصریح کرد: انجام وظایف و مسوولیت های اجتماعی توسط همه گروه ها در جایگاه های مختلف در قبال محیط زیست، می تواند هم برای نسل فعلی بسیار مفید و موثر باشد تا در یک محیط زیست پاک و سالم زندگی کنند و از طرف دیگر هم تضمینی خواهد بود برای نسل های آینده که می خواهند در همین محیط به زندگی و زیست خود ادامه دهند.

خاندایی در خصوص بازدید خود از شرکت بهرو سیکلت گفت: یکی از موضوعات مورد درخواست شرکت بهرو سیکلت نیروی اشتغال بود که مقرر گردید با اطلاع رسانی به مراکز کاریابی غیر دولتی و مساعدت مدیریت اداری شهرستان و از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشان نسبت به معرفی نیروی کار برای توسعه عملیات این شرکت اقدام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله درخواست های مشترک شرکت های صنعتی در شهرستان، درخواست نیروی کار متخصص بومی است که مقرر گردید پیگیری شود تا بخشی از نیروی کار از طریق جذب بانوان متقاضی شغل فراهم گردد.

 معاون فرماندار کاشان در پایان گفت: این شرکت تولیدی یکی شرکت های موفق و پیشرو در صنعت موتورسیلکت است و بیش از ۹۰ کارگر را تحت پوشش دارد که پس از رفع موانع و ورود دستگاه ها و تجهیزات این مجموعه، برای بیش از ۵۰۰ نفر نیروی تخصصی و فنی مهندسی اشتغال زایی خواهد داشت.

برنامه بازدید میدانی مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان و مدیران ادارات صمت، منابع طبیعی و محیط زیست در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اجرایی شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  باسمه تعالی   امروزه پیش بینی، خدمات و اطلاعات هواشناسی جایگاه انکار ناپذیری در زندگی روزمره مردم و بسیاری از بخش‌های اقتصادی، گردشگری، امنیت غذایی و … دارد که به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار هر منطقه است. توجه به داده‌های هواشناسی و آب و هوایی باعث بهبود وضعیت سلامت و رفاه […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری    دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران به صورت سرزده از مرکز فرماندهی و کنترل اورژانس ۱۱۵ کاشان به منظور تقدیر و تبریک سال جدید بازدید نمود. جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲  

۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید فرماندار ویژه شهرستان کاشان از ایستگاه امنیت و سلامت در مسجد الشهداء آزادراه امیرکبیر در این ایستگاه خدمات اتوبوس آموزشی پلیس راه برای کودکان، خدمات پزشکی و امدادی از سوی اورژانس و هلال احمر و همچنین خدمات رفاهی در راستای کاهش تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی ارائه می‌شود‌. فرماندار کاشان در پایان […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

#گزارش_تصویری بازدید سرزده دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه مدیریت بحران از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان منطقه کاشان   جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۲    

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =